20130207

Peralatan Untuk Menjahit

Peralatan ni adalah yang digunakan oleh akak sepanjang akak menjahit nih. Tak berapa nak lengkap, tapi alhamdulillah siap sumer baju tempahan orang. 

1) Pita Pengukur





2) Pembaris - pembaris L, pembaris 1 meter, sesiku, pembaris pinggang





3) Kapur 



  4) Tracing Paper & Penggelek





5) Jarum - peniti dan jarum jahit




6) Gunting - Kain & Kertas (gunting kena ada 2 yea... takleh campur. habis tumpul nnt gunting utk menggunting kain) juga gunting yg comel tu utk gunting benang.




7) Mesin Jahit - yang ni kalau takde, mmg korang konpem takleh nak jahit baju. Potong baju jer lah jawapnya.... huhuhu....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...