20130419

Berilah Kami Peluang

Akk rasa ramai yang berniaga online. 

Segala macam benda boleh di buat urusniaga. Top-up tipon pun boleh buat bisnes, kan?

Ada yg biz jual baju siap, pastinya mencari tukang jahit yg charge murah-murah. Sbb dgn cenggitu barulah boleh jual baju siap online murah juga, ye tak?

Jadi, akk mohon klau ada yg nak upah pada tukang2 jahit ni, janganlah pandang rendah pd mereka kami. Kami adalah tukang jahit kecil2an yg baru nak bermula. Tapi tak semestinya kami tak mempunyai kepakaran. Mungkin jahitan kami lebih berkualiti.

Jgnlah krn kami ni takde kedai pastu menjahit sorang2, maka tak nak bagi peluang pd kami utk membantu anda dlm menjahit baju2 anda.... Jika tiada peluang yg diberikan, buat apalah kami nak menggaji pekerja dgn tempahan yg masih boleh kami buat sendiri tanpa bantuan pekerja....?

Kita boleh bekerjasama kalau ada perbincangan.... Jgn buat penilaian sendiri dgn hanya melihat...

TERIMA KASIH buat semua yang dah pernah dan yang akan menempah di ArMiF Design.

LOVE U OLS!











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...