20130320

Culture Shock

Hurrrmmmm..... shock ler sangat....

Hehehe... bukannya apa. This week akak kan dah start jadik HM. B4 this, mmg ler pernah dok umah during school day. Tapi, perasaan dan situasi nyer tu berbeza....

Komputer sempat tengok pun tengah malam jer.... Siang either potong kain atau jahit baju sambil bermain-main dgn si kecil Wafa. 

Ibunya bentang kain, dia golek-golek kat atas kain tuh....

Ibunya nak gunting kain, dia dok atas riba. Takpun dia ajak main...

Ibunya nak menjahit, dia pi masuk bawah meja sambil pijak pedal mesin jahit. Huh, mcm press minyak keta ler... pelagi, speedy gonzales ler mesin tuh.... 50km/j. Menjerit sekejapan ibu.... hahaha....

Tapi, ibu sabar.... sbb ibu bahagia tengok anaknya bermanjaan....

Mungkin dlm seminggu ni belum dapat nak meng adjust kan masa lagi. Hopefully, everything gonna be fine dlm masa terdekat nih....

Pada yg menghantar email dan lambat terima balasan, ampun maaf akak pohon.... Tapi korang boleh sms akak, no problem marrrrr......

Terima kasih semua..... i lap u ols....











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...