20130312

Last Weekend

Wafa - anak kecik akak tak sihat.

Tak taulah kenapa. Maybe nak tumbuh gigi geraham kot.... Sebab gigi depan dia atas bawah sumer pun dah ada - 8 batang.

Ditambah pulak dengan selsema... Tapi last Sun bawak jugak gi umah makcik akak. Dia boleh lah sket urut bebudak nih. Maklumlah, baby kan... sumer segala nak belajar, nak di ikut, memanjat, tergolek habis sumer bagai lah walau pun pompuan... ada dia kisah klau dia pompuan pun? aterrrr.... nak blaja jadik pandai... hukhukhuk....

Maka, ibunya pun ala-ala tak sihat jugak nih... habis punah segala rancangan ku di hujung minggu lalu nak menyiapkan tempahan yang masih beratur di dalam barisan spt army tuh... 

Korang sabar yea.... akan ku gagahkan jua untuk menepati janji. Janji harus ditepati... 1 Malaysia... errkkk... apa kes?









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...